Excellent kundbemötande

Utbildning i excellent kundbemötande

Vi håller allt från korta föreläsning till längre utbildningar inom excellent kundbemötande.

Jag behandlar kunder som jag själv vill bli behandlad säger många, och det är bra men ännu bättre är att behandla kunden som hen vill bli behandlad.

Excellent kundbemötande handlar precis om det. Förmåga att stämma av och känna in, var befinner sig kunden och vilket språk ska jag använda. Hur detaljerad ska jag vara? Det är ingen konst att vara trevlig mot trevliga kunder, konsten är att vara trevliga mot alla kunder oavsett hur de beter sig. Att ta “lead postion” i mötet med kunden.

Vi arbetar med de som vill lära sig mer om kundbemötande och bli bättre på det. Som har ett genuint intresse och förståelse för hur viktig kundbemötandet är. Vi har jobbat med

- Läkare, sjuksköterskor och psykologer på företagshälsovård som vill bli bättre på kundbemötande.
- Tekniker som vill bli mer “serviceminded” och säljande
- Kundservice/ kundsupport inom resebranschen, redovisningsbyråer, bygghandel, bank, café, hotell, återvinning och IT bolag